VRF is meer dan alleen een techniek leverancier, ze denken mee over het totaalplaatje van het evenement. “We wilden iets anders dan vorig jaar en VRF kwam met ideeën en hielp ons om die te realiseren. Het was altijd een verrassing om te zien hoe het eindresultaat was,” vertelt de Chelsea. De innovatieve aanpak van VRF, met bijvoorbeeld een podium in het midden van de ruimte omringd door 365 graden schermen, heeft het evenement een unieke en intieme sfeer gegeven die goed ontvangen werd door de gasten.
De open en eerlijke communicatie tussen VRF en de organisatie maakt de samenwerking bijzonder. “We kunnen elkaar gewoon even bellen om te bespreken hoe dingen lopen en eventuele problemen op te lossen. Dat werkt gewoon goed,” aldus Chelsea. Dit type samenwerking zorgt ervoor dat het evenement soepel verloopt en dat VRF altijd betrouwbare en creatieve oplossingen biedt. Het vertrouwen in VRF is dan ook groot: “Je kunt gewoon alles aan hen overlaten, ze zorgen ervoor dat alles wordt geregeld en het resultaat is altijd perfect.”