Invitation

Datum:

Tijd:

Locatie:

14 maart 2024

15:30 – 20:00

Taets Art and Event Park

Middenweg 62 Hembrugterrein,

1505RK Zaandam

You are Invited

Met plezier nodigen wij je uit om op 14 maart, naar maar liefst vijf verschillende innovaties voor of over jouw vakgebied te komen zien, horen én proeven! Inspiratie opdoen in goed gezelschap, onder het genot van allerlei heerlijkheden, dat is het idee van ‘Get A Live’.

 

Wat bieden wij je op die middag? Allereerst is daar Aaron Mirck, de meeslepende spreker die je vertelt hoe je je productiviteit verhoogt. Want ondanks alle technologie die tot onze beschikking staat, zijn wij er niet productiever op geworden, de laatste decennia. Als TEDx’er sleept hij je als vanzelf mee in zijn denkbeelden. Na zijn interactieve presentatie ga je naar huis met praktische tips om focus en effectiviteit te verhogen!

 

Maar voordat je naar huis gaat, zijn er nog vier inspirerende onderwerpen. Er is bijvoorbeeld het verhaal, nee, het bedrog van live experience designer Ad de Haan. Optisch bedrog, bedoelen we. Want met een kijkje in zijn studio tovert hij in een mix van audio, decor, video en licht een ongelofelijke 3-d wereld voor je. Zet je schrap voor deze experience, aangeboden door VRF!

 

En dan is er in één van de vier stijlkamers de conceptontwikkelaar voor live-communicatie Paul Pennock, alias space explorer van Studio Gagarin. Op verzoek van Van der Maarel Eventstyling verklapt hij de drie toverwoorden die hem, en jou, helpen een succesvol eventconcept te creëren. Denk bij ‘event’ ook aan experience center, beursstand of pop-up: alles wat met mensen in ruimtes te maken heeft.

 

Vervolgens nodigt Food Favors je uit voor een talk van Boudewijn Graveland van TBC over de nodige veranderingen op het gebied van duurzaamheid in de f&b- en speciaal cateringwereld. Wat mag er nou wel en niet, wat is echt duurzaam? Kortom: maak je bedrijf en/of je event future proof met behulp van Boudewijns kennis.

 

We zijn in het Taets Art and Event Park in Zaandam, en daar spreekt namens hen Marcel van Overveld, CEO MCH Global over ‘creating epic experiences’. Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van “expertiential & digital marketing”. Hij leeft voor “live” marketing en wilt elke dag blijven leren. Dat wordt een beleving op zich, daar zijn wij nu al nieuwsgierig naar!

 

Het zou ons een eer zijn om je te verwelkomen in deze omgeving om samen nieuwe ervaringen op te doen die ‘live’ nog meer kracht en kwaliteit geven. 

Meld je hieronder aan!