Wat vinden klanten van VRF

Exact

“Onze samenwerking met VRF verloopt ontzettend goed,” vertelt de Ellis Nieuwlaat de Senior Eventmanager van Exact Live. “In de afgelopen maanden is VRF een regelmatige bezoeker geworden. Ze weten inmiddels de weg naar de koffieautomaat, maar ook naar de faciliteiten, de receptie en de beveiliging. Dit zorgt ervoor dat ik me volledig kan richten op de sprekers en de programmering van het evenement.” Exact Live is een jaarlijks evenement dat Exact organiseert om klanten te inspireren en te bevestigen in hun keuze voor de software van Exact. “Toen de coronamaatregelen werden ingevoerd, besloten we het evenement volledig online te organiseren. We bespraken met onze partners, waaronder VRF, hoe we dit het beste konden aanpakken.”

“Onze samenwerking met VRF verloopt ontzettend goed,” vertelt de Ellis Nieuwlaat de Senior Eventmanager van Exact Live. “In de afgelopen maanden is VRF een regelmatige bezoeker geworden. Ze weten inmiddels de weg naar de koffieautomaat, maar ook naar de faciliteiten, de receptie en de beveiliging. Dit zorgt ervoor dat ik me volledig kan richten op de sprekers en de programmering van het evenement.” Exact Live is een jaarlijks evenement dat Exact organiseert om klanten te inspireren en te bevestigen in hun keuze voor de software van Exact. “Toen de coronamaatregelen werden ingevoerd, besloten we het evenement volledig online te organiseren. We bespraken met onze partners, waaronder VRF, hoe we dit het beste konden aanpakken.”

“Ze zijn geen leverancier, maar echt een partner.”

De samenwerking met VRF is bijzonder, omdat het meer is dan alleen een technisch partnership. “Ze zijn geen leverancier, maar echt een partner. Ze luisteren naar onze wensen en weten precies wat we nodig hebben. Toen ik de ontwerper van VRF vroeg om iets botanisch te creëren, wist ik niet precies hoe het eruit moest zien, maar het resultaat achter mij laat zien hoe goed ze onze input hebben vertaald. Ze hebben de expertise om onze ideeën perfect tot leven te brengen.”

 

“Met online evenementen bereiken we een groter publiek dan met fysieke evenementen,” vertelt Ellis verder. “Fysieke evenementen zijn gericht op onze klanten, terwijl online evenementen ook onze prospects aanspreken.”

 

De overgang naar online evenementen was in het begin even wennen. “Het was even zoeken naar de juiste aanpak, maar na enkele online evenementen zitten we nu echt op dezelfde golflengte. Het programma moet aangepast worden aan de kortere aandacht spanne van de deelnemers, en VRF is hier enorm flexibel in. We hebben onze plannen vaak aangepast, maar VRF bleef altijd meewerken en stelde creatieve oplossingen voor. Ze maken het mogelijk om snel bij te sturen en alles in goede banen te leiden.”

 

“Het is belangrijk voor elke sector om de mogelijkheden van online evenementen te ontdekken,” zegt Ellis. “Je zult versteld staan van hoeveel mogelijkheden er zijn. Wij zijn erg blij met onze samenwerking met VRF en kijken ernaar uit om samen nog meer online evenementen te organiseren, en ook in de toekomst fysieke evenementen te produceren.”